A Curious Toile komt terug!

Herken je ze nog? Hieronder de teamfoto van het Curious Toile servies. Een paar jaar geleden besloot de producent, Loveramics, het servies van de Europese markt te halen. Het was helaas alleen nog maar voor Azië beschikbaar. Maar wat schetste mijn verbazing afgelopen februari? Het servies komt weer terug. En niet gewoon, nee, exclusief voor Kleuroptafel! Binnenkort wordt er speciaal voor mij en misschien dus ook voor jou dit servies in een container geladen. Ik ben er best trots op!

Nu alvast bijbestellen voor levering in juni

Ik moet nu (half maart ’17) al mijn bestelling plaatsen voor levering rond juni. Ik weet ‘t, dat duurt lang! Ik ga van alles redelijk wat bestellen, maar mijn opslagruimte is maar beperkt. Wil je er zeker van zijn dat je jouw gebaksbordjes of wat dan ook van dit servies geleverd krijgt in juni, dan kan je nu al jouw wensen aan me doorgeven. Dan ben je er zeker van dat je het zodra de container aankomt geleverd krijgt. (Bestel je nu nog niet, dan geldt gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.)

Servies met een verhaal

Hoe zat ’t ook al weer? Tracy Hollins, de ontwerpster van dit servies, mixte een klassieke toile de jouy met een soort sprookje. Ze stelde zich voor wat dieren doen als mensen niet kijken. En dan krijg je verrassende tafereeltjes op je saladebordje, gebaksbordje, etagere en schaaltjes. Het dinerbord (hieronder) laat een heleboel van het verhaal zien.

Kleuroptafel A Curious Toile dinerbord

Beetje anders

De 2017 versie van het servies is een beetje anders dan wat we eerder zagen. De mokken zijn iets anders van vorm, de etagere heeft drie in plaats van twee verdiepingen. En wat er ook anders is – in tegenstelling tot de vorige keer ga ik het hele servies verkopen. Dus van de porseleinen lepel tot het pastabord. Natuurlijk ook de leuke sets met vier gebaks- of saladebordjes, die net als bij de andere serviezen van Loveramics, alle vier verschillend zijn.

Kleuroptafel a curious toile mok nieuw 1

Same same but different – zelfde afbeelding, ander model mok. (met maar liefst 420 ml inhoud)

Hier kan je het servies bekijken en bestellen.

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Aan tafel, Dieren op tafel, Inspiratie, merken, Nieuw, Serviezen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.