De lange weg van de 101woonideeën

Misschien blogde ik er al eerder over, ik weet ’t niet meer. Mijn moeder gaf me voor mijn laatste verjaardag een abonnement op de 101woonideeën, heel tof. Nu was het allemaal moeilijk moeilijk om het vanuit Nederland voor België te organiseren, dus dacht mijn moeder heel praktisch, pas de problème, rien à la main, ik stuur het gewoon elke maand op. (of ik breng het langs, ook heel praktisch 😉

101 woonideeen

Dus nu ontvang ik -ongeveer anderhalve week na de andere abonnees (met dank aan de Belgische Post, ahum) – mijn 101! Met, ook heel leuk voor de hierdoor aangewakkerde filatelist in mij, complete setjes geinige postzegelcollecties! En nog leuker voor mij, deze maand de theedoeken van Design Letters met vermelding van kleuroptafel! Joehoe, het was het wachten waard.

Dank je wel mama voor het opsturen en dank je wel 101woonideeën, voor de vermelding!

De theedoeken van Design Letters zijn voorzien van de typografie van Arne Jacobsen. 2 theedoeken (een met een turquoise lusje en een met een oranje lusje) in een mooi doosje verpakt: €17,- per set. Koop ze hier

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in In de pers en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.