Coproductie in groen met blauw

Ik dekte afgelopen vrijdag eindelijk weer eens een tafel. Een half jaar geleden gaf mijn moeder me een kratje mee met een serviesje dat van mijn oma is geweest – blauw met wit en een beetje Chineserig. Ik wilde het al heel lang samen met het mooie blauw witte tafelkleed van Mette Ditmer zien.

En toen ik in de kelder stond dacht ik dat het nieuwe Hessian van Helbak er ook wel leuk bij zou passen en dat bleek.

Net als het groene bestek van Brio en de gestipte potten van Helbak.

Hier zie je het patroon van het tafelkleed mooi. En om het nou net niet helemaal superstrak te maken, voegden we de servetten van Broste Copenhagen toe.

Ik zeg we, want dit was een coproductie van oudste dochter en moeder. Zij maakte een deel van de foto’s en ik mocht alles neerzetten en vooral weer opruimen. Een leuke start van de vakantie…

Tafelkleed Pixart blue Mette Ditmer: €25,- per meter
Bestek licht groen, 24 delig van Brio: €75
Servetten van linnen, Broste Copenhagen: NU €6,75
Hessian Pepermolen €52,50 en botervloot €55,- van Helbak

 

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Aan tafel, Kleur, servies, Serviezen, Table fashion, tafeldekken, tafelkleden en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Coproductie in groen met blauw

  1. Hilde Debruyn zegt:

    Supermooie combinatie.

Geef een reactie

