Nieuw! Pixart zwart van Mette Ditmer

Ja, eindelijk weer eens een nieuw merk! Nu ik zo lekker heb opgeruimd de afgelopen tijd, is er weer plek voor iets nieuws. Ik had dit merk al langer op de korrel en nu heb ik het maar meteen na de uitverkoop besteld: Mette Ditmer. Ze is, hoe raad je het, ook een Deense ontwerpster. Misschien heb je al eens spullen van d’r gezien, de Bijenkorf verkoopt bijvoorbeeld veel van haar badkameraccessoires. Ik hou me daar verre van, maar voor tafelkleden ben ik natuurlijk altijd te porren – helemaal van de handige Deense tafelkleden (met antislip en acrylcoating).

kleuroptafel-mette-ditmer-pixart-1000px

Ik heb hier al wel eerder de foto’s van het merk zelf laten zien, maar het is natuurlijk toch altijd – ook voor mij – een verrassing als het dan echt binnenkomt. En, gelukkig, het voldeed aan alle verwachtingen!

En, nu is mijn man zelfs wel fan van de meeste tafelkleden van Susanne Schjerning, maar ik KAN me voorstellen dat er in sommige huishouders wel gediscussieerd wordt over rennende paarden, mussen en andere meisjes-achtigheden. Deze blokjes, plusjes en kruisjes op het Pixart tafelkleed van Mette Ditmer, bovendien in stoer zwart met wit, zal zelfs de meest puristische man kunnen bekoren!

Bekijk deze tafelkleden in de winkel 

 

 

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Aan tafel, merken, Nieuw en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

