Advent met Arne Jacobsen, left-overs en een #dtv

Afgelopen weekend stond ik op het Nordikliving Style Event, tijdens het evenement bedacht ik dat ik er op het blog helemaal geen aandacht aan had besteed. Oh jee… Maar ja, zo gaat dat soms met de enorme overkill aan social media – op Instagram, Facebook en in de nieuwsbrief had ik er wel over geschreven….

Bon, ik stond op het event met vrijwel alleen maar spullen van Design Letters en had voor de gelegenheid ook wat spullen uit de doosjes gehaald, waaronder de 1,2,3,4-espressocups met de cijfers die in de 30-er jaren door Arne Jacobsen zijn ontworpen.

advent-2016-1

Met oase, kerstboomkaarsjes en wat groen van de bloemist werd het een alternatief voor de Advent-krans. Afgelopen zondag brandde het eerste kaarsje.

Het lijkt nu wel heel erg bijna Kerst in huize Olieman, ook met die rode besjes er achter maar dat gaat niet lang meer duren, helaas houdt de eucalyptus het niet al te lang vol en is ze ondertussen al volledig verdord. Iemand een tip hoe ik dat langer goed kan houden?

Ik heb weer nieuwe sets met deze leuke cupjes bijbesteld en ze zijn onderweg vanuit Denemarken. De komende week ontvang je bij je bestelling van de set een doosje kerstboomkaarsjes naar keuze (rood of wit). Moet je wel even bij je bestelling doorgeven welke ik voor je in kan pakken.

Design Letters espressocups, set van 4: €39
Kerstboomkaarsjes bolsius: €3,50

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Aan tafel, actie, Bloemen, Inspiratie, Kerst, merken en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

