Gelukkige groene paarden

Ik heb tegenwoordig twee hele happy paardenmeisjes, misschien dat daardoor de paarden iets meer bij mij op het netvlies staan. (Overigens uiterst verwonderlijk, voordat ik überhaupt kinderen had, wist ik toch echt 100% zeker dat ik wanneer het meisjes zouden worden ze never-ever in roze gekleed zouden gaan. En paardenmeisjes? Ik had je toch verschrikkelijk hard uitgelachen. Maar kijk nou ‘es; ik doe geregeld een 100% roze was EN ik heb maar liefst TWEE zwijmelende paardenfans. Een wijze les: zeg nooit nooit!)

Goed… ik vond het na de kale boel vanwege de makeraritis (waarover later meer) wel weer tijd voor iets leuks en nieuws en minder neutraals dan een strakke opgeruimde houten tafel!

happy horses green vlinder

Vandaar dat ik een stukje Happy Horses Groen voor mezelf heb afgeknipt.

happy horses green tafel

Ik zeulde ook de grote bamboeplank van Schjerning, een klein boterhamplankje van Helbak en nog wat andere accessoires mee naar boven.

happy horses green bovenaanzicht

En tijdens een lunch met rijpe avocado (oh wat is dat toch lekker), maakte ik deze foto’s…

bestekbak

Pas als het tafelkleed ‘uit ligt’ zie je echt goed wat er allemaal bij past, en zoals zo vaak bij de kleden van Susanne Schjerning, ook in dit geval: veel!

Het neutrale hout, zelfs een vleugje goud, maar ook turquoise van het zoutvaatje van Camilla Engdahl en het rood van de Camilla stippenmok, het brio bestek en mijn eigen rode Dibbern bordje en natuurlijk groen!
Ondertussen zijn alle spullen weer netjes terug naar de voorraad, maar genieten wij nog elke dag van dit vrolijke tafelkleed. Jij ook binnenkort?

Tafelkleed Happy Horses groen, Susanne Schjerning: per meter €25,-
Windlicht / bestekhouder wit metaal: NU €15
Zoutpotje Camilla Engdahl (in roze / turquoise): €21,50
Bestekset Brio in ‘brandweerrood’ 24-delig: €75,-

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Aan tafel, Dieren op tafel, Table fashion en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

