Product van de week: Brainstormen met Design Letters

Vorige week stond ik even ‘uit’. heerlijk! Ons vakantiehuisje heef wel WiFi, maar zo langzaam dat het wel de jaren ’90 lijkt. Goed excuus om lekker even niet te bloggen, foto’s of Facebook te plaatsen etc. Eigenlijk heb ik een hele week alleen maar lui gelummeld. Alhoewel… Ik heb wel ongeveer een nieuw bedrijf geactiveerd! Teksten geschreven en veel nagedacht… Nu denk ik eigenlijk al schrijvend het beste, daar kwam ik vorige week weer achter. Al typend kom ik meestal vanzelf uit waar ik heen wil (snap je wat ik bedoel?)

brainstorm overall

Ik denk dat er heel veel verschillende types brainstormers zijn… de geeltjes en whiteboard brainstormers, de doodle en kattebelletjes brainstormers, en de ‘typers’, zoals ik.

brainstorm schutblad

Maar hoe leuk zou het zijn als je je brainstorms voor een en hetzelfde project bundelt in zo’n mooi boek van Design Letters? Dan kan je ook achteraf nog eens terugbladeren en je wilde plannen van weleer nog eens nalezen.

brainstorm inspiration 1000px

Gebruik het boek voor je verbouwing, voor een nieuw bedrijf, voor je tuin, of voor alle plannen samen… Verzin het maar, brainstorm d’r maar op los, er zijn zo’n 200 pagina’s beschikbaar!

Grijp je kans deze week, want het Brainstormboek is nu Product van de Week. In plaats van €27,- betaal je nu maar €20,-

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in actie, Kleur op Kantoor en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

