Op de nipper

Over twee uur trek ik de deur van mijn shoffice voor bijna een maand achter me dicht, heerlijk! Maar net op de nipper wilde ik toch nog snel even dit met je delen: de komst van een nieuw servies! Vaak moet ik een tijdje om iets heen dralen en drentelen voordat ik besluit om het op te nemen in het assortiment. Bij dit servies was dat ook zo. Maar omdat ik toch wat Flutter servies moest bestellen heb ik het er nu toch maar ‘es op gewaagd en tadaa… Het Willow Love Story is vanaf vandaag te bestellen en kan vanaf 14 augustus worden geleverd!   willow love story cake stand 3 hoog

 

De oplettende lezer weet dat ik het eerder over dit servies heb gehad. Het is een eeuwenoud patroon ‘Willow’. Het was 200 jaar geleden al heel populair op Europese serviezen. Logisch natuurlijk, want het zag er fantastisch exotisch uit.  Willow love story saladebordjes vrijstaand

 

De afbeeldingen zijn geïnspireerd op een oud Chinees sprookje. In een oude blogpost vindt je er een heel leuk filmpje over.

mok willow love story

Dinah Body giet het Willow patroon in een modern jasje. Op de saladebordjes zie je het sprookje, maar op de gebaksbordjes en de mokken zijn verschillende grafische en bloempatronen gecombineerd. Ergo_theepot

 

Het blauw-wit combineert natuurlijk super met elk witte servies, maar ook met donker blauw en rood gaat het heel goed samen. Ik heb er ook maar meteen een donkerblauwe theepot (1,3 liter inhoud) bij besteld. Deze is van een ander servies (Er-Go!) maar heeft dezelfde diep blauwe kleur als van het Willow Love Story servies.

Bekijk en bestel het servies hier 

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Serviezen, Table fashion en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Op de nipper

Geef een reactie

