Thee met koekjes

Een moeder die thuis zit met thee en koekjes… mijn moeder was niet de prototypische thee met koekjes moeder en ik ben het al helemaal niet! De meisjes blijven doorgaans tot een een uurtje op 5 in ‘de opvang’ van school en eten daar hun ‘opvangkoek’ (zonder de thee).

Nu belde juf net om te zeggen dat de jongste tijdens de gymles hard tegen een verwarming is gevallen – maar dat ik me verder geen zorgen hoef te maken. Hmmm, tsja, dusss; wel bellen, maar geen zorgen maken. Ik ga d’r vandaag maar eens vroeg van school halen voor thee met koekjes… kan ze het hele verhaal eens uitgebreid uit de doeken doen!

thee met koekjesthee met koekjes 2

En die koekjes.. die hebben we in grote getale gebakken voor Kerst. Toen ik vroeger klein was stond bij mijn oudtante, de ultieme kerstkoekjesbakster, hetzelfde mega koekblik op het aanrecht en mochten we in mijn herinnering altijd a volonté koekjes pakken. Dat hebben we dit jaar hier thuis ook eens geïntroduceerd. En zie hier… zo’n 300 koekjes en ongeveer een maand verder en de lebkuchen-doos is weer bijna leeg!

thee met koekjes 3

Oh ja, het tafelkleed.. mooi he? Het is nieuw in de collectie, drop blue van RosenbergCPH, met een acrylcoating. €30,- per meter. De mok met blauwe stip is van Camilla Engdahl en kost €25 per stuk. Melamine bordje Design Letters €10,-

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Aan tafel, Dagelijks leven, Eten en drinken, merken, mooi en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

