Riet Petiet

Als 70-er jarenkind heb ik het nodige aan rieten broodmandjes, rieten vloerbedekking en heel veel ander rietwerk langs zien komen. In de loop der jaren is het waarschijnlijk allemaal weggegooid omdat toch wel makkelijk kapot ging en het wat groezelig en vettig werd (van het vleesfonduen ;-), het is natuurlijk maar matig afwasbaar…

riet petiet

Maar, niettemin, is het riet volgens mij weer bezig aan een come back! Ik zag deze prachtige manden en schalen op de website van de ontwerpster India Mahdavi, waarover ik laatst ook al schreef (zie hier). Prachtige kleurencombinaties, de linker lekker fris en zomers en de rechter wat meer ingetogen. Ik zou denk ik voor de rechter optie gaan. Welke kleurencombinatie zou jouw voorkeur hebben?

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie, Kleur, mooi, Table fashion en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Riet Petiet

  1. 30smagazine zegt:

    ik zou ook voor de linker gaan, maar dat is waarschijnijk omdat het zomer is 🙂 Leuk! Ik ga gelijk even de site bezoeken

Geef een reactie

