DIY voor op de rode loper

De stof lag al klaar vanaf voor Kerst. Ik had namelijk bedacht dat ik voor de dames voor de kerstdagen nog wel even twee verkleedjurken zou naaien, maar toen kwamen daar de 15 schortjes voor het feestje van F tussendoor en toen was ik wel weer even klaar met naaien 😉

pink!

Maar met zo’n lang weekend, een lege agenda en beroerd weer… heerlijk gerundhaust en toen ik klaar was met knopen-aan-de-shirts-van-Manthijs-zetten, toen lag daar ineens nog het tasje van Jan Sikkes Lappenland. Als ik bij mijn moeder in Assen ben, wil ik daar nogal eens verzeild raken en me laten verleiden tot de aanschaf van meters stof waar vervolgens jaren niets mee gebeurt. Maar dus niet in dit geval van de roze en turquoise stretch-velours. Gruwelijk vind ik zulke stof (vooral in zwart en donkerrood, daar hangt zo’n lucht van wierook omheen…), maar wel zo praktisch voor een kinderverkleedjurk. Dus geen patroon, maar hupsakee, een tunnel, wat gaten, een hysterisch lint erbij en de dames zijn net op tijd klaar voor de Gouden Palm uitreiking in Cannes!

En omdat mijn kinderen nou niet echt snel tevreden zijn, heb ik de volgende aanvraag al binnen: een bruidsjurk… En oma, waar blijft nu toch die dirndeljurk!?

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in achter de schermen, Dagelijks leven, DIY en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op DIY voor op de rode loper

  1. 30smagazine zegt:

    leuke jurk en je dochter is zo schattig!

Geef een reactie

