I’m a winner!

Jaaaa, ik heb iets gewonnen! ’t is al weer een tijdje geleden en ik heb het ook al weer een tijd in huis, maar nu, met een nieuwe camera heb ik er dan toch eindelijk werk van gemaakt. Ik moest even zoeken naar wat soortgelijke kleuren in het interieur, want over het algemeen is het rood bij ons wat meer brandweer dan oxblood, maar daar is ‘ie dan: het leren kussen van SPRDLX!

sprdlx

Via Mrs Darcy won ik dit kussen van SPRDLX. (Klik hier voor hetzelfde exemplaar.)
Even een stukje gekoppiepeest van de website:

SPRDLX werd in Juni 2011 opgericht door Anita Stam en is het vervolg op haar succesvolle STAM label. Onder dit label waren haar (inmiddels veel gekopieerde) leren kussens de ontdekking van 2009 en leverde zij o.a. aan Baden Baden, Piet Boon en Pols Potten. Het succes hiervan was de reden om de collectie uit tebreiden met tassen en accessoires onder het nieuwe label SPRDLX.  

Anita: “Ik houd van krachtige lijnen en subtiele details. Mijn ontwerpen zijn puur en hebben een stoere uitstraling. Voor de details gebruik ik metalen ringen, nestels en franjes, maar nooit in overdaad. Zo houden mijntassen een minimalistische elegantie, die tijdloos is.”

Wel, daar heb ik inderdaad weinig aan toe te voegen. Strak, stoer, sjiek…. Kortom super de luxe dus!

Dank je wel Anita Stam (van SPRDLX) en dames van Mrs Darcy!

De bloempotjes op de schoorsteenmantel zijn Dots schaaltjes van Helbak, en kosten €26,50 per stuk.

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in actie, Dagelijks leven en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op I’m a winner!

  1. 30smagazine zegt:

    mooi kussen, mooie kleur! En die stoelen vind ik ook errug leuk!

    • tfockens zegt:

      ha ha, de stoeltjes zijn een mysterie, heb ik ooit van m’n oma gekregen en zijn denk ik uit de 50er jaren. Ik denk van Pastoe of Gispen, maar kom ze al Googlend nooit ergens tegen.. Ze zitten overigens super!

Geef een reactie

