Vrije vogels tegen de muur

Het lijkt al weer zo lang geleden dat ik op Maison et Objet was. En nog steeds ligt er een enorme stapel met inspirerende plaatjes die ik graag met jullie deel. Onder andere dit servies/ kunstwerk van Non Sans Raison / Porcelaine de Limoges in samenwerking met de kunstenares Claire Brewster. Free Bird Paris heet het…

Het is een set van 22 verschillende borden die met elkaar een deel van de kaart van Parijs vormen. Hier overheen zie je een afbeelding van een ‘vrije vogel’, volgens mij een mus. De borden zijn zo prachtig dat het zonde is om ze gestapeld in de kast te hebben staan. Daarom zit er achter elk bord een stevige magneet en krijg je er 22 metalen schijfjes bij dei je op de muur kunt bevestigen. Ik vraag me af of je er ook een gaten-boor-mal bij ontvangt, want het ontwerp hangt of staat natuurlijk met goed geplaatste borden… Ik heb er met open mond naar staan kijken, zo prachtig!

Afbeeldingen via: http://clairebrewster.co.uk

Ik had nog nooit van Claire Brewster gehoord, maar ben na een bezoekje aan d’r site volledig verkocht. Ik wil nu ook heel graag een geknipt vogeltje hebben!! Ze maakt gebruik van oude atlassen en kaarten om ontzettend gedetailleerd vogels (en andere flora en fauna) uit te snijden. De kunstwerkjes krijgen extra diepte vanwege de schaduw die ontstaat doordat ze iets voor de muur worden gespeld.

 

 

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in merken, mooi, Serviezen, Table fashion en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Vrije vogels tegen de muur

  1. 30smagazine zegt:

    Echt gaaf! Waarom heb ik dit niet gezien? Past ook helemaal op mijn blog. Heel uniek!

Geef een reactie

