Pan pan, in de serie dieren op tafel

Afgelopen vakantie was ik met mijn moeder in een verrassende woonwinkel in Duitsland. Verrassend vanwege het ontzettend leuke en gevarieerde assortiment EN verrassend om dat het gebied daar nogal ‘pampa’ is en je zo’n winkel dus helemaal niet zou verwachten. Al is Dinkelsbühl dan wel weer erg pittoresk en zeker een bezoekje waard (voor een tussenstop als je via de A7 richting wintersport rijdt bijvoorbeeld)…

Goed, de winkel heet Wohnzimmer voor als je er verzeild raakt…

Mijn moeder wilde haar wensbank (rechtsonder) laten zien en ik viel erg voor de lampen van Ligne Roset (links). Een simpele grote peer met schuimrubber stroken er omheen. Beautiful! Ik moet alleen nog verzinnen of ze er nog wel bij mogen in ons al zo zwarte interieur. De aardige mevrouw van de winkel gaf me meteen een lekkere dikke brochure (daar houd ik van) en zo kwam ik dit ontzettend lieve maar niet te zoete bijzettafeltje tegen. Ik kende al wel het losse konijn, maar het tafeltje nog niet… Een nieuwe in de serie: Dieren op tafel! Pan pan heet ’t tafeltje ook en is van de hand van ontwerpster Barbara Kuehne-Thompson.

Ook gezien in deze winkel een echte koekoeksklok, maar dan verguld. Mooie grap vond ik dat. Gefotografeerd door dochter F:

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in merken, mooi en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

