DIY: grote opruiming!

Het is niet alleen sinds gisteren opruiming bij Kleuroptafel -de winkel (opruiming 1), maar ook, sinds vanmorgen, bij Kleuroptafel -het bureau (opruiming 2) en vooral in de knutselhoek van de kinderen van mevrouw Kleuroptafel (opruiming 3).

Opruiming 2 was erg nodig (zie onder), vooral ook om opruiming 3 te kunnen realiseren:

Ik weet niet waarom, maar dochter F wil de hele week al niet met d’r diverse oppassen naar buiten. Er wordt dus verschrikkelijk veel gekleurd en geknutseld. Eens in de zoveel tijd doe ik een poging om alles te sorteren, uitgedroogde stiften weg te gooien etc. Vond het bij uitstek een klusje voor F en oppas om dat zelf te doen. Maar niet zonder eerst goede randvoorwaarden te hebben gecreëerd. De diverse bakken waren er al. Nu zijn ook de etiketten een feit. Door mij getekend (op adresetiketten), door F ingekleurd en opgeplakt. Want wanneer je eenmaal weer WAT WAAR HOORT, kan je het ook weer GOED OPRUIMEN! Dacht ik zo. We zullen zien!

Nu doet goed voorbeeld goed volgen en kon ik natuurlijk niet achterblijven. Hier de voor&na: (en nee, ik heb niet alles maar in de lades geschoven 😉

Ik ben niet een enorme opruimer / organisator, maar krijg het eens in de zoveel tijd op mijn heupen. Wil er dan zelfs boekjes over kopen (maar doe dat niet meer, want weet dat daarmee het probleem alleen maar nog langer blijft liggen). Heb jij hier ook ‘last van’? En wat is jouw tactiek / aanvalsplan?

Over tfockens

Hi, nice to meet you! My name is Titia. I'm mother of two girls (2007, 2009) and married to Manthijs. I used to be in 'communications and PR' and still am, but now on a free lance base, but most time I spend on my table fashion web shop and blog(s). Go take a look: http://www.kleuroptafel.nl (Kleuroptafel means color on the table in Dutch) On this blog I write about table fashion and other beautiful things in life I come across. I hope you enjoy what I write about, please feel free to leave a comment!
Dit bericht werd geplaatst in DIY en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

